torsdag 16 juni 2011

Hjärnan och fingrarna kan inte samarbeta..

Bloggtorkan har en anledning, att jag helt enkelt inte kunnat eller velat dela alla tankar som funnits och i allra högsta grad fortfarande finns. Dock lyckas jag inte formulera i ord utan vill hellre skrika alla fula, arga ord rätt ut. Helst vill jag även slåss, men ska försöka få ilskan att försvinna in i orden.
Men just nu är tydligen inte rätt kväll, orden vill inte bli formade som jag vill, meningarna försvinner och dör i ett stort tomrum och orken lämnar mig.

Återkommer när förmågan att formulera infinner sig.

Men ge upp, det gör vi aldrig, så det så ;)

2 kommentarer:

  1. Hej! Såg din kommentar om vårdgaranti.
    Jag står redan i kö till privatklinik som har kortare väntetider än landstinget, men även där är det ganska lång väntan på komplicerade knäskador, tyvärr.

    Ser på ditt inlägg att det inte är så toppen just nu. Hoppas du kan göra något åt det så vi får börja följa dig på bloggen igen.
    Kanske skall använda bloggen som forum att avreagera dig??!!

    SvaraRadera
  2. ...skickar en styrkekram till dig....
    // Malin Skog

    SvaraRadera