torsdag 24 september 2009

En "rolig" händelse på Mallis..

Satt och tittade på korten från Mallis och jag fastande för ett kort eller egentligen en händelse..
Vi hade blivit rekomenderade en restaurang längs strandpromenaden så en kväll tog vi våra tvillingvagnar och begav oss dit.



Jag beställde in oxfilé, mediumstekt och fick in en välstekt.. I vilket fall som helst så smakade det bra men den ena köttbiten var lite väl senig. När kyparen kommer och frågar om det smakar bra försökte vi säga att den var senig men tyvärr förstod han inte när vi sa "the meat was senigt"..
Jag sa då att den var lite väl stekt men att det var ok ändå. Efter en stund kommer kyparen in med en ny portion kött (jag hade redan ätit upp och var proppmätt) så det var bara att hugga in igen.


Vad säger ni, kallas det här för medium??


Kan ju tillägga att köttbiten var kall inuti.. och att kyparen var otrevlig och dryg..Min käre man blev lite lätt upprörd och det hela slutade med att vi fick halva priset på mitt kött.. Behöver jag säga att vi aldrig mer gick dit..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar