måndag 21 september 2009

Tradera när det är som bäst och sämst..

Bäst:
Nu har jag fyndat igen.. Har länge suktat efter en ny lite mera "festklocka" inte med massa bling bling utan lite mer stilren som passar till det mesta.
Hittade en Calvin Klein klocka på Tradera (helt ny o förpackning) så för ynka 480:- blev den min och bor numer hemma hos mig..
Sämst:
Jag har ända sen i början på sommaren spanat på en tunika med tillhörande byxor till lilltjejen från Lindex, jag har varje gång blivit snål och kommit hem utan.. Nu äntligen hittade jag den på tradera och i rätt storlek (68) så jag ropade hem den (till ett hyffsat pris 41:-). I fredags kom paketet och jag har nog aldrig blivit så besviken på ett tradera köp förut..

Kläderna var så otroligt urtvättade och det var inte ens rätt byxor med.. Det skulle vara ett par fina leggings men istället kom det med ett par byxor som ser ut som ett par pösiga långkalsonger.. Inte nog med det, allt var i stl 62..
Så vad gör man? Jag är inte en sån person som gnäller men nu fick det liksom vara nog.. Så nu har jag mailat med säljaren så jag skickar tillbaka kläderna och hon står för alla kostnader..
Jag är nog lite väl naiv som tror att alla på tradera är som mig, dvs beskriver alla kläder noga som ex skick och dubbelkollar storlek...


1 kommentar:

  1. Du gör absolut helt rätt! Klantig säljare, dock bra att säljaren tar sitt ansvar. Kram Pyrran

    SvaraRadera