torsdag 6 maj 2010

Valborg

Valborg var en bra dag om man bortser från två saker:
1: Lotta, Henkan och Alexander inte kunde komma pga sjukdom.
2: Min dator kraschade...

Så nu har mannen helt plötsligt blivit tvungen att dela med sig av sin nya, heta dator ;)
Dock saknar jag att inte kunna ha min lilla lätta, bärbara i knät.. Å andra sidan så får jag så otroligt mycket mer tid över nu..
Sista veckan har jag/vi hunnit:
- Börjar fixa ordning i kontoret (köpt nya hyllor, nytt skrivbord, betsat det gamla).
- Rensat bland alla gamla papper.
- Börjat kämpa med den gigantiska tvätthögen.
- Städat (eller inte jag men mannen).
- Cyklat 2 kvällar, sprungit 2 kvällar och powerwalkat 1 kväll = Nöjd
Funderar även på att ta tag i klädkammaren, men det får bli en annan dag - nån måtta får det vara..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar