fredag 16 juli 2010

Update

Jag erkänner, jag är superdålig på att blogga framförallt när solen gassar och semester råder.. Jag ska bättre mig, så fort vädret tillåter ;)

Vi har förresten äntligen fått upp vår stora pool som stått i sin fina förpackning i garaget i över 2 år! Vi är snabba vi.. men nu står den på plats och används flitigt.

Dessutom fick jag (eller egentligen Nora) en glad överraskning idag, med posten kom ett paket från USA, innehållande 2 fina klänningar med tillhörande leggings. Mosters "extrafamilj" hittade dom fina kläderna och trodde lillskruttan skulle passa i dom och det kommer hon göra.. Men förmodligen inte förrän nästa år, USA storlekarna/barnen är lite större än våra ;)

Sen sista veckan gått har vi även hunnit fira pappa/morfar/svärfar som fyllde 65, det firade vi uppe i stugan med myggen. Jag har även hunnit vara sjuk och blivit frisk samt fått besök av supersöta lilla nyfödda Felicia med familj - MYS!

I helgen väntas både barnkalas, konfirmation och lite jobb (för pappans del), själv hoppas jag på att hinna klart med storrensningen i klädkammaren..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar