måndag 5 juli 2010

SOMMAR

Äntligen är den här, underbara, varma, härliga sommar. Känns som vi helt flyttat ut livet nu (därav bristen på inlägg..) vi (läs jag) solar, äter, leker och myser ute. Dock letar vi skugga en hel del när strålarna blir för heta..

Isak har nu sommarlov och det är så skönt att inte behöva stressa iväg till dagis varje morgon. Min semester närmar sig också med stormsteg, planen var att jobba denna + nästa vecka men om det går som jag hoppas jobbar jag bara denna vecka och sen semester, vilket skulle innebära att vi kan fira pappa/morfar/svärfars 65årsdag i stugan som han önskat.

Förresten var vi på fest i helgen, Pia & Mickes 30års fest och man börjar inse att man har blivit gammal.. man orkar inte alls som förr.. det var galet roligt men jag var galet trött och hade galet ont i benen dagen efter. Men skoj var det ;)
Nästa festtillfälle är sommarens bröllop och sedan min och Lottas fest - det ser jag fram emot (ser dock inte lika mycket fram emot att åka på konferens i Skåne dagen efter vår fest..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar