söndag 19 september 2010

I valet och kvalet

Ska man ta tag i det man funderar på eller låta det bero och hoppas att framtiden blir som man tänkt sig??

Ibland är det mindre skoj att känna sig utanför ibland väljer man det själv men just nu vet jag faktiskt inte vad jag gjort?

Annars har helgen rullat på i vanlig ordning, lite pyssel, lite tjejkväll (då männen var i väg och hade lekkväll..), lite matlagning och lite cykeltur, rätt bra med andra ord.

Dock är jag inne i en funderar period, jag tänker, analyserar och försöker förstå, ofta utan resultat och ibland inser jag att jag inte är så rolig som jag (hoppas jag iaf) en gång var.

2 kommentarer:

  1. Vad är det du funderar på??
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Men du.....vet ju inte riktigt vad du funderar på....men vis av erfarenhet: SLUTA!! Du är sååå bra som du är:-)
    KRAAAM Malin S!

    SvaraRadera