tisdag 14 september 2010

Ork??!

Sista tiden har det känts tungt, orken och lusten jag vill ha vill inte infinna sig. Det är så mycket som jag borde göra och till en viss del vill göra men jag får aldrig tummen ur. Började förra veckan med rensning av barnens garderober men är ännu inte färdig (visserligen behövs fler trådbackar för att göra klart men ändå..).

Och om jag ska sluta den negativa trenden på bloggen så är det iallafall lite mysigt att få tända brasan och krypa upp i soffan med en stor kopp te. För er som undrar så har vi hyffsat varmt inne nu (kaminen går för fullt..).

Hade tänkt berätta om hur det är på jobbet men det sparar jag till en annan dag.. Förresten måste jag bara få skriva en sak; -Malin, du är BÄST!! Mina arbetsdagar skulle vara så tråkiga om du inte vore där.

1 kommentar:

  1. Och jag som hade skrivit en sån fin kommentar tillbaka och ser nu att den inte kommit in :-(
    Cecilia, du är oxå bäst! Blev helt generad av att läsa så fina ord från dig... Tack fina du!/Fru Olsen

    SvaraRadera