torsdag 1 oktober 2009

Börja jobba

Japp, imorgon är det dags, den långa "ledigheten" är över och jag ska infinna mig på jobbet för att få en inskolning på allt som ändrats när jag varit borta.

Det ska bli jättekul att börja jobba igen samtidigt som jag får lite lätt panik eftersom det innebär att lilltjejen börjar bli stor.. Varför går tiden så fort???!

Måste erkänna att jag är lite spänd inför morgondagen, hur mycket har jag glömt bort och hur mycket nytt ska jag försöka få in i mitt lite lätt förvirrade hjärna (jag skyller på hormoner och amning)?? Dessutom så får jag några nya arbetskamrater, kul men lite skrämmande, hoppas vi funkar bra ihop som grupp (jag brukar kunna anpassa mig bra så det borde inte vara nåt problem).

Nej nu ska jag packa i ordning till imorgon, Nora ska vara hos mormor medan jag är på jobbet, hoppas att det går bra..

3 kommentarer:

  1. Lycka till min kära syster yster! Allt du företar dig har ju hittills alltid gått bra, så det här bör ju gå som smör i solsken! Kram Syrran

    SvaraRadera
  2. Oj, är det redan dags! Är Nora så stor nu.. jösses vad tiden går.
    Lycka till imorgon!
    Kram
    M

    SvaraRadera
  3. Med beröm Godkänd från Första Dagen På Jobbet :-)

    /Fru Olsen

    SvaraRadera