lördag 24 oktober 2009

Förlorat känslan..

Har vissa människor helt förlorat vettet?? I torsdags var vi i Kungens Kurva och blev vittne till en fight som slutade med att en bil försökte köra på dom inblandade, mitt framför ingången till Rusta där barn kom utspringande!!! Vad tänker man med då??

Inte nog med det, imorse strax efter en mysig helgfrukost ringer det på vår dörr (kl 9.30) och utanför står en kvinna (en gammal granne till mor & far) och frågar ; är det visning idag?? och när jag svarar nej så vill hon veta när samt telefonnummret till mäklaren..
Ringer man på och frågar sånt?? NEJ det gör man inte man får gott kolla i tidningen eller på nätet när det är visning. Har man ingen känsla om vad man gör och inte??
Är det inte fräckt eller är det jag som är kinkig???

Nu ska vi strax bege oss mot IKEA.. och jag vet, det ÄR löningshelg (och helt idiotiskt att åka dit..) men det kan bli kul, kanske blir vittne till nåt mer bråk....

2 kommentarer:

  1. Ja tänk, man slutar aldrig förundras över folk.
    Hoppas det gick bättre idag på Ikea.
    Kram
    M

    SvaraRadera
  2. har utmanat dig i min blogg!

    SvaraRadera