onsdag 25 november 2009

Bloggar..

Det här med bloggar är roligt och jag läser gärna andras bloggar både mina kompisars och även deras kompisars kompisars bloggar.. Så därför känns det som jag känner så många fler än jag gör, just för att jag läser deras bloggar.

Härom veckan snubblade jag in på en blogg som tillhör en i grannskapet här och det känns verkligen som jag snokar.. Jag har aldrig pratat med personen men jag vet otroligt mycket om henne, vad hon gjort i helgen, vart hon jobbar och allt möjligt hon bloggar om. Trots att en blogg är offentlig så känns det lite busigt.. och det behöver jag ibland..

1 kommentar:

  1. Ja jag vet, man känner sig lite som en stalker. :) Och familjeliv är nästan ännu värre, där är ju många lite halvanonyma så där kan man hitta riktigt juicy stuff om såna man känner, som att folk är gravida tex...

    Ha en bra dag! Kramar!

    SvaraRadera