söndag 15 november 2009

Piff

Det här med fester och sånt, det ÄR jättekul men man (eller iaf jag) har blivit dålig på det. Det är inte så ofta (läs typ aldrig) man går på krogen eller på fest och när man väl kommer iväg har jag en tendens att hela tiden tänka - jag tar det lungt så jag är pigg och orkar vara en trevlig mamma imorgon..

I sommras hade jag som mål att gå ut på nån uteservering och ta en öl.. sommaren är verkligen över och nån uteservering har jag inte sett röken av.. Men nästa sommar då J*vlar ska jag dit..

I lördags fick jag iallafall "smaka" lite på partylivet då min söta jobbarkompis Malin kom hit och piffade till sig innan hon skulle på fest med gamla högstadieklassen. Så vi pratade, piffade, sminkade och fixade hår. Superkul och trevligt, Tack Malin för att jag fick snylta lite på partykänslan.

1 kommentar:

  1. Åh jag skulle också vilja komma ut lite! Vi kan väl boka in en dag när vi är helt barnfria typ eftermiddagen & kvällen, och så kanske gå på spa, piffa oss och sen gå ut och äta/dricka drinkar? I början av januari kanske? Det börjar ju bli fullt med julgrejer i almanackan... Vad tror du om det? Kram!

    SvaraRadera