torsdag 12 november 2009

Min söta son..

Isak tänker och funderar mycket om allt. Han är nog inne i en sån period där man vill ha svar på saker och ting. Han nöjer sig inte med ett - ja eller ett Mmm utan han vill ha svar, rätt svar. Vilket inte alltid är så lätt. Vad svarar man när man får frågan vem som ska ta hand om honom och Nora när vi (hans föräldrar) dör??

Han är dessutom väldigt mån om sin syster och pratar mycket om hur han ska ta hand om henne och hur mycket han tycker om henne och häromdagen sa han - Mamma jag saknade Nora jättemycket när hon inte fanns..

3 kommentarer:

  1. Syskonkärlek, finns inget bättre!
    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  2. Tack snällaste du för att du piffade upp denna gamtacka för festen igår! Jag var så nöjd och alla sa att jag var så fin så det var lyckat! Det blev blött, men jag styrde upp det i tid och har klarat mig från att vara bakis idag... tackar gudarna för det. SOvit 3,5 timme i natt... hmm.. undrar hur pigg jag är på jobbet imorgon. Inga jätte skandaler att skvallra om dock men en otroligt lyckad fest! Tack än en gång! / Fru Olsen

    SvaraRadera