tisdag 19 januari 2010

Rätt val..

...tror jag att vi faktiskt gjort denna gång.. Isaks provisoriska dagis skulle stänga och vi fick frågan om vi ville byta till något annat eller följa med till det helt NYA dunderstora dagiset med plats för 160 barn.. Gissa om det lät skrämmande men vi bestämde oss för att ge det nya en chans.. Idag är första dagen och än sålänge känns det bra. Är hyffsat IMPONERAD över dom nya, fina, stora lokalerna med härlig rutchkana ner från övervåningen till matsalen.. och gården.. ja nu har jag bara sett den täckt i snö men det ser kanonfint ut, fullt med gungor, balansbana, sandlådor, små hus och en hel del annat.

Jag hoppas och hoppas att det ska visa sig att det blir mer ordning & reda samt betydligt bättre organisation än förut.. Hoppas..

Jag är så glad över att det känns bra och jag hoppas verkligen att det håller i sig.. måste nog till och med införskaffa en inflyttningspresent..

3 kommentarer:

  1. Skönt att det känns bra!
    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Härligt att det känns så bra. Den där första känslan är enormt viktig!
    Hoppas att Isak kommer att trivas riktigt bra!

    SvaraRadera
  3. Låter mycket bra. Återkom med vad du tycker om nån månad, kanske blir ett alternativ för oss om vi ska gå i Järna med Alexander.

    SvaraRadera