måndag 25 januari 2010

Premiär igen..

Idag är det första gången någonsin som Isak åker på träning med nån annan än mig eller Toni (eller mormor/farmor) utan idag är han en stor kille och åker med sin dagisfröken.. Jag kan inte riktigt bestämma mig för hur det känns, det är jättebra att dom ställer upp och åker och jätteskönt för mig & Nora som får vara hemma istället men ändå.. och jättebra för Isak som får visa sin fröken hur träningen går till..

Men..det är nån annan än oss föräldrar som är med och det känns lite konstigt, jag är så van vid att det ALLTID är vi som åker och har väl lite svårt att låta någon annan ta över ansvaret..

Ja, jag vet jag är nog lite känslig men såhär första gången känns det lite ovant.. men jag VET att det kommer att gå bra, Isak fröken är nämligen kanonbra!!

Nej nu är det väl dags att vänja sig vid detta och sluta fundera på det ett tag så jag får nånting gjort här hemma.. Typ plocka undan disken, tvätta lite och kanske hinna rita lite.. alltså såna spännande saker man gör när man är mammaledig.. ;)

1 kommentar:

  1. Kul att de nya fröknarna verkar engagerade!
    Hoppas ni har det bra annars.
    Kram kram

    SvaraRadera