söndag 24 januari 2010

Snö snö och åter snö..

Visst är det härligt med snö, det blir ljust och fint, barnen kan göra snögubbar och åka pulka, men allvarligt räcker det inte snart?? Jag börjar tröttna på att DRA och SLÄPA vagnen i snön. Vi kan inte ens gå till dagis utan måste ta bilen för vagn med ståbräda + snö är ingen kombination som fungerar.. Åhh vad jag längtar till våren, längtar efter att få se lite sol och känna lite värme..

Men missförstå mig inte nu, det ÄR härligt med snö men i måttliga mängder.. och om jag får välja mellan slask och snö, ja då väljer jag såklart snö..

Och jag är nog lite mer trött än vanligt idag då jag totalvurpade med snowracern idag.. Gissa om jag kommer ha blåmärken imorgon.. Men roligt var det, och jag lovar att Isak skrattade glatt när vi ramlade (och det är klart, han gjorde ju inte illa sig, jag tog smällen..)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar