måndag 15 mars 2010

Listor

Jag är en planerare, jag tycker om att planera och skriva långa listor på allt som ska göras. Att sen få pricka av det man gjort är som grädden på moset. Men idag går det inte alls, imorgon åker jag till Riga och jag har helt utan packlista och tanke lagt ner lite kläder och diverse prylar i väskan så jag misstänker starkt att jag kommer sakna en hel del saker men idag hade jag helt enkelt inte lust..
Jag struntade i alla måsten här hemma och tog med mig Nora på en långpromenad istället, vilket var ett perfekt val med tanke på vädret (och mitt viktnedgångsförsök..).

Det ska bli jättekul att komma iväg MEN fy vad jag kommer sakna mina bustroll, helt otroligt mycket..

Nej, jag kanske ska skriva en lista på vad jag har packat ned så jag inte glömt nåt.. ;)

Hörs när jag är hemma igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar