torsdag 4 mars 2010

Sömn

Är en ganska bra sak, iallafall om man ska vara glad och pigg, dock verkar skruttfian inte dela mina åsikter.. Hon som bara för nån vecka sen sov minst 3 timmar på dagen och sen hela natten, har idag endast sovit 20 minuter (på dagen) så vem som helst kan väl gissa hur glad och pigg hon var på kvällen.. NOT!!

Varför ska det vara så svårt att sova när man är trött?? Varför ska man (läs skruttfian) kämpa emot när herr Blund kommer?? För att få henne att sova måste man mer eller mindre hålla henne liggandes samtidigt som man vaggar eller buffar, om hon får välja vill hon helst ligga i sin säng, med en hand (min) på sin kind samtidigt som sängen ska vaggas.. men hallå - så många/långa händer/armar har jag inte.. Tänk om man var en bläckfisk..

Nej nu har klockan blivit alldeles för mycket, jag som skulle sova tidigt så jag hade en chans att vara ordentligt utvilad inför vårt jobbmöte imorgon..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar