onsdag 19 augusti 2009

Innerum

Nu har jag blivit smittad av homeparty febern så från och med nu säljer JAG inredningsprylar från Innerum.se.
Idag fick jag hem första resväskan modell större, proppfylld med snygga och användbara prylar. Kvällen har gått åt till att packa upp samt klämma & känna på alla saker..

Kan erkänna att det var lite svettigt att hämta hem paketet från posten.. det lilla nätta (läs otympliga) paketet vägde 20kg..

Är det någon som känner sig sugen på en visning så säg bara till så ordnar jag det.

Annars ägnas livet mest åt att tvätta, försöka upprätthålla den fina ordningen här hemma och planera lite inför semestern.. Snart är det dags!!

3 kommentarer:

  1. Åh, jag VILL vara med, kanske kan ordna ett hemma hos mig under hösten? Eller hur funkar sånt? Kram Syrran

    SvaraRadera
  2. Jag vill också! Kan vi inte dra ihop ett gäng när ni är tillbaka från Mallis :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej Cissi
    Kan du söndagen den 4:e eller söndagen den 11:e oktober?
    Tänkte ha fika på dagen och prylparty om du kan. Annars blir det bara kalas. =)
    Kram
    M

    SvaraRadera