torsdag 6 augusti 2009

Shopping

Lyckades få med hela familjen på en eftermiddagstur till Skärholmen. Trodde att jag skulle fynda massor på rean men som vanligt när familjen är med så hittar jag INGENTING!! Förstår inte att det ska vara så svårt.
Det är väl så det är, jag vet att Toni avskyr att shoppa så då blir jag lite stressad och tittar mest på saker till honom och barnen..
Vi kom iallafall hem med en ny grästrimmer, skor & tröja till Toni samt en flugsmälla!!?

För att stilla mitt shoppingbehov har jag nu shoppat loss på HMs online rea ;)
Alltid lika skoj när man får lite mer för pengarna.

Jag (eller Toni rättare sagt) har fått lite gjort idag också, han tog med sig Isak till tippen och slängde massa skräp, så skönt att bli av med..

Appropå skräp, Isak är en riktig skrotnisse, han älskar ALLA sina saker, vill spara allt & vi får aldrig kasta nåt, idag försökte jag kasta hans gamla, trasig arbetsbänk i plast men det gick mindre bra. Jag bar ut till bilen och han bar tillbaka..

Han hävdar att han ska leka med den, trots att den är helt sönder, har bara ett ben och saknar i stort sett allt för att den ska fungera. Kan även nämna att han har en ny hel och fin arbetsbänk..

Jag kan inte förstå vem han brås på? Jag som älskar att rensa & kasta gamla, trasiga och onödiga saker..

1 kommentar:

  1. Hej snygging!
    Kul med shopping, även om det blev modern shopping för dig på internet. =)
    Jag åker gärna och shoppar med dig nån dag i Skärholmen. Tror att det kanske skulle bli roligare för oss båda om makarna inte var med. =)
    Kram
    Malin

    SvaraRadera