lördag 22 augusti 2009

Känslan av semester..

.. börjar infinna sig, allt är mer eller mindre packat så nu är det bara att städa och göra snyggt inför husvisningen.., det kommer bli en väldigt sen kväll...

Det ska bli såå skönt att komma iväg till sol och värme. Förhoppningsvis kommer vi tillbaka bruna och snygga lagom till Malin & Johans bröllop.. Appropå det så blir Malin "hippad" idag, vilket jag sörjer enormt.. Hade så gärna varit med men det gick inte att få ihop någon annadag och idag har jag lite för mycket att stå i..

När jag kommer hem ska jag dessutom köra igång med mina Innerums visningar, det ska bli riktigt roligt att komma igång..

Nej nu väntar städningen och sista sekunden packningen..

2 kommentarer:

  1. Ja jag saknade dig!! Men så är livet ibland..

    SvaraRadera
  2. Ha en skön semester och sola lite åt mig också!
    Kram
    Malin

    SvaraRadera