tisdag 8 december 2009

Liten uppdatering..

Fyy vad tiden går fort.. Har inte hunnit hälften av allt jag skulle sista veckan. Dock har jag hunnit med en del viktiga saker:
  • Träffat syrrans lilla pyre Love (gissa om det är svårt att säga Love när man sagt Olle i ett halvår, det blir lätt Ove istället..). SÅ sööt, han är nog lik sin moster ;)
  • Varit på Tures dop (eller Alexander är han döpt till men det är samma sak där). Kanonfint dop med en mkt bra präst, trevligt folk och sist men inte minst, gudomliga tårtor..
  • Jag skulle träffat en gammal kompis som jag inte sett på över 10 år men Noras megaförkylning satte stopp för det... morr..
  • Varit vaken i stort sett en hel natt, bärandes och vaggandes på lilltjejen.

Har dessutom gjort en hemsk upptäckt, berättar mer en annan dag..

1 kommentar:

  1. Låt oss nyfikna höra om den hemska upptäkten
    :-)
    Vi har hittat ett radhus på Sporrmakarvägen... är det okej att bo där tro? Dock måste jag säga att möklaren känns lite slummig när man tittar på objektsbeskrivningin på hemnet. Det är mycket som inte riktigt stämmer överrens mellan text och bild... men vi ska höra av oss imorgon och se vad som sägs. Håll tummarna för oss imorgon mellan 8-11 då röntgas lilla snorpan. Kram och godnatt!/Fru Olsen

    SvaraRadera