lördag 12 december 2009

Toktrött

men ändå lyckas jag inte gå och lägga mig.. Slötittar på Tv, kollar bloggar och njuter lite av att ha lite egentid såhär på kvällskvisten.

Idag har jag varit på jullunch med jobbet och det var trevligt och gott men jag har nog insett (och jag hoppas jag kommer ihåg det nästa år..) att julbord är inte jätteupphetsande och dom blir inte bättre än dom är..

Hann med lite lussebulls bakning hemma hos mamma och Isak bakade tigrar, Darth Vader, häxor, Darth Vaders mördare (???!?) och en enorm ödla i samma storlek som en mindre limpa..
Vet inte vart han fick alla ideer ifrån men roligt hade vi iallafall..

Nej nu ska jag kolla över julklappslistan ifall jag lyckas övertala mannen att trängas med alla andra på stan imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar