torsdag 18 februari 2010

Grinkärring..

Varför vill man ibland bara svära, skrika och gnälla när man inte riktigt har nån anledning.. Varför orkar humöret inte alltid med? Varför orkar man inte alltid vara som man vill?
Jag vill alltid vara glad, snäll, omtänksam och generös. Fy vilken skitkväll helt enkelt.

Tillägg..

Jag kom på en anledning till mitt otrevliga humör nämligen kombinationen akut brist på sömn och otrevlig kund idag.. Och appropå sömn.. 12h på 3 dygn är inget jag rekomenderar.
Förresten så börjar otrevliga, gnällliga Cecilia som helst bara vill svära försvinna.. Tur att man har vänner.
Elin kan ALLTID få mig på bättre humör, alla skulle ha en vän som du.
Nu ska jag SOVA, hoppas Nora tänker göra detsamma..

1 kommentar:

  1. Hej Cissi
    Svaret på varför man ibland bara lackar ur är....Att man är mänsklig! Glöm inte det.
    Kramar
    Malin

    SvaraRadera