onsdag 10 februari 2010

Nedräkningen har börjat

Om exakt 24 h och 15 minuter ligger jag på operationsbordet.. Min förkylning höll på att sätta stopp för det hela men eftersom jag inte haft feber sen igår kväll så går det bra ändå..

Och, om ni tycker att det är konstigt att man längtar efter en operation så är det för att jag ÄR så trött på att ha ont, att inte kunna dansa, att inte kunna gå långpromenader, att inte kunna ha vilka skor jag vill och att slippa ha ont efter några glas vin..

Så ikväll säger vi hejdå till det onda, fula & skruttiga benet.. Imorgon kväll är jag en ny människa!! (som förmodligen är trött, seg och har ont efter operation men ändå..)

2 kommentarer:

  1. Lycka till imrg, vi ska tänka på dig... Kram Syrran

    SvaraRadera
  2. Lycka till sötnos!
    Kram kram

    SvaraRadera