söndag 12 juli 2009

På rymmen..

..från karantänen här hemma.

Är så trött på att inte kunna göra som man vill och det är så trist att ingen vill umgås med oss.. Jag förstår er men det är ändå otroligt tråkigt, jag vill vara social och umgås men som sagt det blir inte alltid som man tänkt sig.

Sörjer fortfarande att det inte blev nån grillning i fredags med familjen BB och supergravida Karin och Per.
Kanske nästa helg? Är ni i krokarna då?? Förutsatt att pricken slutat vara prickig.

Festen igår var riktigt trevlig, jag åkte dit med Isak istället för mannen som var hemma med pricken, han skötte sig exemplariskt (Isak alltså), grillade och åt god mat ute i gröngräset på Rothugget -Tack Lotta!

På väg hem slocknade Isak och sov sen i drygt 13 timmar.. det ni, det var ett tag sen man gjorde själv.

Nu är pojkarna på kalas och jag är hemma med pricken. Vi har precis trotsat karantänen och varit ute på en liten promenad, så skönt att komma ut en sväng.

Nej nu ska jag fortsätta deppa lite och hoppas på att söta syster och Micke vill komma på en fika, om dom vågar komma fast Nora är sjuk..

1 kommentar:

  1. Åh, ja jag håller verkligen med dig. Det var och är supertråkigt att det inte blev något i fredags. Men vi kör en omstart så snart vi kan tycker jag.
    Stor kram

    SvaraRadera