fredag 24 juli 2009

Pyssel inför helgen

Japp på söndag ska lilltjejen döpas så nu lyser flitens lampa här hemma.. Idag ska det bakas, fixa blommor, leta vaser & ljuskoppar samt shoppa det sista.

Sen till det svåraste, jag måste välja kläder och dom som känner mig vet hur jobbigt det kan vara..
Jag har köpt en ny kjol som jag är jättenöjd med men jag har ingen bra topp till.. kanske hinner med en snabb sväng på stan ;) Toni avskyr min klädnoja.. vi får väl se vad det blir.

Det kanske blir som till Malin & Andreas bröllop då jag köpte 4 (fyra!!) klänningar men jag använde inte nån av dom utan drog på mig en gammal trasa & lämnade tillbaka klänningarna, jag är hopplös, jag erkänner det.

Nej nu måste jag börja pyssla medan lilltjejen sover. Isak är hos farmor & farfar i stugan och leker förfullt.

Tjoo!!

3 kommentarer:

  1. Synd att vi inte kan komma men Nora ska få sin present i efterskott. bara du talar om hennes födelseuppgifter.
    Kram på er alla

    SvaraRadera
  2. Vi får väl se vad det blir för kläder tillslut. Skall också försöka hitta nått i garderoben ikväll. Får se hur det går, har ju inte särskilt mycket som passar längre. =)
    Kram
    M

    SvaraRadera
  3. Tack för ett jättetrevligt dop (även om jag fick se det utifrån entrén. =)
    Supermumsig lunch. Var mätt hela kvällen!
    Kram
    Malin

    SvaraRadera