fredag 17 juli 2009

Tantvarning

Jag älskar skor, lider av lätt skomani och vill inte ens tänka på hur många par skor som finns i klädkammaren. Trots det så saknas ett par rejäla, sköna sandaler som man kan ha både till stranden och till affären.

Tyvärr är jag ganska kinkig, skorna får inte vara tunga eller klumpiga för då får jag ont i mitt ben. Dessutom tycker jag egentligen inte om sandaler, dom är oftast fula, det kommer in sand och dom har en viss tantstämpel över sig.

Sista veckan har jag suttit och smygtittat på sandaler på nätet och hittat några kandidater.

Idag gjorde jag slag i saken, övervann min tant & sandalnoja så nu är jag ägare till ett par ECCO sandaler...

Just Ecco känns lite jobbigt då jag kommer ihåg när jag var yngre och följde med mamma när hon köpte skor (ofta Ecco) och jag tyckte att dom var såå tantiga och fula, nu har jag ett par själv och vad säger det?

Har Ecco blivit "tuffare" eller har jag blivit tantig? I vilket fall som helst så är jag så nöjd med mina nya SKÖNA sandaler.

Eller vad säger ni? Kommer jag bli utskrattad på stan i dessa (dock bruna)?? Om inte annat så kommer jag iallafall inte få ont i fötterna och kunna knata runt på Mallis hela dagen lång ;)

2 kommentarer:

  1. Sandalerna var jättefina! Så jag borde nog kunna gå runt med dig på Mallis utan att folk ska skratta åt oss och peka. ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej raring. Klart att Ecco har poppat till sig. Det måste de ha gjort för jag har många par Ecco med allt ifrån kängor via partyskor till sandaler. Finns inget bättre. Ja de kostar lite men det är det värt. Jag anser mig inte vara tanti alla fall!! =)
    Tycker att dina sandaler ser jättesnygga ut! Du kommer göra alla tanter avis på Mallis!! =)

    SvaraRadera