onsdag 8 juli 2009

Spontan plankafton

Ikväll har vi varit sådär spontana som vi var innan vi fick barn (eller det var iaf lättare då).
Jag & barnen hämtade mannen på jobbet och på väg hem fick vi för oss att svänga förbi familjen BB och kolla in nya altanen, sagt och gjort. Den blir hur fin som helst, ser fram emot ett glas rött där framöver.. Väl på altan började vi diskutera middag vilket ledde till ett besök på områdets restaurang (eller pizzeria är väl mer rätt benämning) där det serverades plankstek, det var inte igår man åt det men gott var det.

Nu sitter jag i soffan med en sovandes lilltjej bredvid mig, killarna ligger en trappa upp och sover, jag borde göra detsamma men det är så otroligt skönt att bara "få vara" en stund på kvällen.

Imorgon ska jag försöka vara duktig och fixa den gigantiska tvätthögen..

Nej nu ska jag försöka få några timmars skönhetssömn innan lilltjejen ska äta (igen)..
Natti natti

3 kommentarer:

  1. Halloj :)
    Vad roligt med din blogg, nu har jag lagt till den hos oss också.
    Vi ses imorron, det ska bli jätteroligt.
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Hej snygging!
    Kul att se dig i bloggvärden också.
    Har lagt till din bland mina favoriter. =)

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  3. Glömde fråga om du fått vårat mail om dop.
    Vi kommer gärna!

    Kram från familjen Hannu

    SvaraRadera